کد خبر 457882
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸

نسخه الكترونیك كتاب تازه منتشر شده «فرنگیس»؛ خاطرات فرنگیس حیدرپور نوشته مهناز فتاحی با نصف قیمت نسخه چاپی به بازار آمد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، نسخه الكترونیك كتاب فرنگیس به قیمت 8 هزار تومان عرضه شده كه 50 درصد كمتر از قیمت نسخه چاپی آن است.

مخاطبان می‌توانند با ورود به بخش كتاب الكترونیك سایت سوره مهر به نشانی (http://ebook.sooremehr.ir) نسخه الكترونیك این كتاب را خریداری كنند. برای اینكار ابتدا باید نسخه اندروید نرم‌افزار كتابخوان سوره مهر را به صورت رایگان دانلود كرده و سپس با پرداخت آنلاین قیمت كتاب، اقدام به دانلود نسخه الكترونیك كتاب كنند.

كتاب «فرنگیس» شامل خاطرات فرنگیس حیدرپور متولد سال 1341 است. در سال 1359 پس از حمله عراق محل تولد فرنگیس، مردم به دره‌های اطراف فرار می‌كنند. فرنگیس كه در آن زمان 18 سال داشت شب هنگام همراه برادر و پدرش جهت تهیه غذا به روستا باز می‌گردند. اما در طول راه پدر و برادر فرنگیس ضمن درگیری با عوامل عراقی كشته می‌شوند و فرنگیس در پی برخورد با دو سرباز عراقی بدون داشتن سلاح گرم، با تبر پدرش با سربازان درگیر شده، یكی را كشته و دیگری را با تمام تجهیزات جنگی اسیر می‌كند و به مقر فرماندهی ارتش ایران تحویل می‌دهد.

نرم افزار كتابخوان سوره مهر علاوه بر رایگان بودن، 40 كتاب الكترونیك رایگان را هم به كاربران هدیه می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس